Met trots en veel genoegen werk ik voor mijn opdrachtgevers. Hun visie, ambities & uitdagingen zijn de drijfveer voor mijn inspiratie.
De samenwerking tussen twee Nederlandse zuivelgiganten is beklonken. Al in een vroeg stadium zijn wij betrokken bij de totstandkoming van een aantal bijeenkomsten. Meest opvallend is het treffen van de internationale top 70 van de onderneming.
Een bijzondere reis op elektrische scooters van 's-Hertogenbosch naar de Klimaattop in Kopenhagen. Maar liefst 300 studenten volbrachten deze monstertocht en schreven onderweg een manifest ter bevordering van elektrisch vervoer.
Vitale medewerkers voelen zich goed en presteren beter. In het huidige tijdsgewricht neemt Healthy Ageing in de samenleving en dus ook op de werkvloer een prominente plaats in. Een landelijk opererende zorgverzekeraar bijt het spits af met een 'vitaliteits-programma'.
De tijd dat je als opdrachtgever of initiator een seminar, congres of conferentie kon organiseren en je deelnemers uitsluitend kwamen om te luisteren, die tijd ligt ver achter ons. De invloed van social media, crowd funding, hybride oplossingen is enorm... Prachtige ontwikkeling!
Je verplaatsen in de gedachtewereld van een ander is moeilijk. Zeker als de beslommeringen van je werk veel van je tijd en energie vergen. Maar juist dan is het van groot belang dat je leert rekening te houden met percepties, emoties en overtuigingen van je collega's.
Met mijn opdrachtgevers heb ik afspraken over wat ik wel en niet kan delen met de buitenwereld over gerealiseerde of lopende projecten. Discretie is een groot goed in mijn vakgebied. Live communicatie in het buiten-land is net als thuis; gewoon heel hard werken.